Brazilië erkent conformiteit AerSafe™ voor klassieke series Boeing 737 met regel voor Vermindering ontvlambaarheid van brandstoftanks

CORAL GABLES, Fla.--()--AerSale ® a heeft vandaag bekendgemaakt dat de Nationale Autoriteit voor Burgerluchtvaart van Brazilië (ANAC) heeft een Aanvullend typecertificaat heeft afgegeven voor de installatie van AerSafe om vliegtoestellen uit de serie Boeing 737 CL (ST03589NY) conform de regulering voor Verminderde ontvlambaarheid van brandstoftanks (FTFR). Het aanvullende typecertificaat voor de series Boeing 737 CL en NG (ST02980NY) is eerder goedgekeurd door de Amerikaanse luchtvaartautoriteiten (FAA).

“We zijn blij dat onze Braziliaanse klanten nu de mogelijkheid hebben direct te profiteren van de voordelen die AerSafe biedt”, zei Nicolas Finazzo, CEO van AerSale. “Dankzij zijn mechanische onderdelen die nooit defect raken, minimale doorlooptijd en installatieproces van twee dagen groeit AerSafe snel uit tot de eenvoudige keuze voor nakoming van de FTFR.”

AerSale
Lyndelle Nieuwkerk, 305-764-3200