SailPoint ontvouwt visie voor nieuwe stap in gebruikersbeheer met IdentityAI

AUSTIN, Texas--()--In een keynotesessie op Navigate ’17 heeft SailPoint, leider in zakelijk gebruikersbeheer, de plannen van het bedrijf voor een uitbreiding naar kunstmatige intelligentie van zijn open gebruikersbeheerplatform ontvouwd. Deze stap maakt identiteitsbewuste infrastructuur slimmer, intelligenter en responsiever. Om zijn visie in de praktijk te brengen, liet SailPoint een voorproefje van zijn nieuwe analysesysteem voor gebruikersbeheer zien: SailPoint IdentityAI TM. De oplossing biedt klanten de inzichtelijkheid die ze nodig hebben om de risico’s van gebruikerstoegang goed te begrijpen, abnormaal gedrag te signaleren dat mogelijk op een lek wijst en te focussen op efficiënter en effectiever gebruikersbeheer.

SailPoint
Jessica Sutera, 978-278-5411