SERMO kondigt gigantische internationale uitbreiding aan, nu beschikbaar in meer dan 150 landen

NEW YORK--()--SERMO – het grootste sociale netwerk voor artsen dat crowdsourcing in de geneeskunde op revolutionaire wijze verandert – heeft vandaag nieuwe stappen gezet in zijn streven artsen wereldwijd te verenigen door uit te breiden naar meer dan 150 landen. In de afgelopen jaren heeft SERMO fundamentele veranderingen teweeggebracht in de manier waarop medici hun expertise delen, medicijnen beoordelen, communiceren met vakgenoten en moeilijke casussen oplossen. De uitbreiding stelt deze vitale informatie beschikbaar aan artsen in alle zeven continenten.

Het ledenaantal van SERMO is van 130 in 2012, toen SERMO fuseerde met WorldOne, gestegen tot 650.000 leden voorafgaand aan de uitbreiding van vandaag – vanaf vandaag bestaat het netwerk uit bijna 800.000 artsen.

Racepoint Global
Liz Wells, +1-202-517-1386