Rimini Street gecertificeerd Tier 1-verkoper in Israël voor uitbestede applicatie-ondersteuning

Rimini Street Certified as a Tier 1 Vendor in Israel for Application Support Outsourcing (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., een mondiale provider van zakelijke softwareservices en de belangrijkste onafhankelijke verlener van ondersteunende diensten voor Oracle- en SAP-producten, heeft vandaag bekendgemaakt dat de toonaangevende Israëlische analist STKI het bedrijf heeft gecertificeerd als een Tier 1-verkoper voor uitbestede applicatie-ondersteuning. Het bedrijf is ook uitgeroepen tot de snelst groeiende IT-verkoper van de branche. De groei en het momentum van Rimini Street in de regio zijn het gevolg van de grote vraag naar zijn unieke, hoogwaardige softwareondersteuning onder Oracle- en SAP-licentiehouders. SKTI verleende Rimini Street het certificaat op de STKI Summit 2017. Rimini Street is het enige bedrijf in softwareondersteuning voor Oracle- en SAP-producten dat dit certificaat heeft gekregen.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925 523-8414