JSR Life Sciences akkoord over verwerving baanbrekende ontwikkelaar cellijnen Selexis SA en integratie in KBI Biopharma, Inc.

TOKIO & GENÈVE--()--JSR Life Sciences (JLS) heeft vandaag bekendgemaakt dat JSR Corporation een akkoord heeft gesloten over de overname van Selexis SA, een pionier in de levenswetenschappelijke sector en marktleider in technologie voor de ontwikkeling van zoogdiercellijnen (suspensie-bestendige CHO-K1). Na afronding is dit het tweede grote biotechnologische bedrijf dat wordt toegevoegd aan JSR Corporation, dat in 2015 KBI Biopharma overnam. Selexis wordt geïntegreerd in KBI Biopharma, waardoor de meest robuuste en snelste ‘gen-tot-GMP-service’ binnen de biofarmacie ontstaat.

Inquiries for JSR Life Sciences and KBI Biopharma, Inc.
Missy Bindseil, +1 830-237-9527
mbindseil@jsrlifesciences.com
Media Inquiries for Selexis
Sam Brown Inc.
Mike Beyer, +1 312-961-2502
mikebeyer@sambrown.com
Company Inquiries for Selexis
Robert Meister, +1 602-953-1716
Head, Corporate Communications
robert.meister@selexis.com

Inquiries for JSR Life Sciences and KBI Biopharma, Inc.
Missy Bindseil, +1 830-237-9527
mbindseil@jsrlifesciences.com