Wireless Seismic, Geokinetics en Total E&P Research & Development werken samen aan vernieuwde seismiek

PARIJS--()--Wireless Seismic Inc. (Wireless), Geokinetics Inc. en Total E&P Research & Development (TOTAL) hebben vandaag de ontwikkeling van een nieuwe systeem voor de verwerving en verwerking van seismiekdata: Multiphysics Exploration Technology Integrated System (METIS).

TOTAL initieerde het Onderzoeks- en Ontwikkelingsprogramma METIS, dat de hele workflow voor geofysica bestrijkt: van directe verwerving van seismiekdata tot verwerking en interpretatie daarvan. METIS concentreert op complexe geologische terreinen aan land, zoals voorgebergtes, waar nog aanzienlijke voorraden koolwaterstof te vinden zijn.

Wireless Seismic, Inc.
Scott Williams