Quanergy demonstreert baanbrekend beveiligingssysteem met LiDAR-sensoren op IFSEC

SUNNYVALE, Calif.--()--Quanergy Systems Inc., de toonaangevende aanbieder van LiDAR-sensoren en intelligente waarnemingssystemen, heeft vandaag bekendgemaakt zijn unieke beveiligingsoplossing voor inbraakdetectie en surveillance-automatisering te demonstreren op de Europese vakbeurs IFSEC International. Voor de demo integreert Quanergy de beveiligingstechnologie Q-GuardTM in een PTZ-camera (PTZ: pan-tilt-zoom) van Overview Ltd. De demonstraties hebben van 20 tot 22 juni plaats in stand D1675.

Het is de eerste keer dat Q-Guard – een systeem voor inbraakdetectie en gebiedsbeveiliging op basis van LiDAR-sensoren van Quanergy – is geïntegreerd in een PTZ-camera. De combinatie maakt directe detectie, tracking en tellingen mogelijk via driedimensionale puntenwolken en kleurenvideo.

Quanergy Systems Inc.
Ann Gargiulo, +1-408-245-9500