BOC Group geplaatst in Magic Quadrant voor Enterprise Architecture Tools 2017

DUBLIN--()--BOC Group, een toonaangevende aanbieder van zakelijke managementsystemen, heeft vandaag bekendgemaakt dat het is uitgeroepen tot Niche Player in het ‘Magic Quadrant’ 2017 van Gartner voor Enterprise Architecture Tools. Deze status dankt de BOC Group aan zijn EA-suite ADOIT. Het is de eerste keer dat de BOC Group deelneemt aan het Magic Quadrant.

“Onze positie in het segment Niche Players met de hoogste score voor volledigheid van visie is voor ons, als nieuwe deelnemer, een geweldige prestatie”, zei Christoph Moser, productmanager ADOIT. “We lopen goed op schema met onze cloud- en web-based strategie en focus op belanghebbenden binnen en buiten Enterprise Architecture (EA). We waren de eersten met een volledig online gratis demo voor BPM- en EA-suites, en we blijven investeren in een uniek aanbod dat verscheidene zakelijke toepassingen ondersteunt.”

BOC Information Technologies Consulting GmbH
Ing. Enrique Lobo Cruz