Jacqueline Fernandez naar AerSale als senior vicepresident Materials Group

CORAL GABLES, Fla.--()--AerSale ®, een internationale leverancier van gebruikte vliegtuigen, motoren en herbruikbaar materieel en verlener van onderhoudsdiensten, heeft vandaag bekendgemaakt dat Jacqueline Fernandez toetreedt als senior vicepresident van de Materials Group. Fernandes voert het dagelijks bestuur over de verkoop van casco’s en motoronderdelen van AerSale en is verantwoordelijk voor productlijnen.

“We zijn erg blij dat een veteraan als Jacqeline deze belangrijke divisie van AerSale gaat leiden”, zei Basil Barimo, operationeel bestuurder van AerSale. “We hebben er het volste vertrouwen in dat haar ervaring op vlak van distributieketens voor herbruikbaar materieel bijdraagt de aan groei van AerSale en wereldwijd voor een verhoogde efficiëntie bij onze klanten zorgt.”

AerSale
Lyndelle Nieuwkerk, 305-764-3200