Exclusive Group maakt aanspraak op ‘s werelds grootste markt

PARIJS--()--Exclusive Group, de bedrijfsgroep in waardeverhogende diensten en technologieën, heeft vandaag zijn unieke merk ‘Disruptive Distribution’ gelanceerd in de Verenigde Staten door de zeer succesvolle channel-operator Patrick Huth te benoemen tot vicepresident van Alliances Americas. Pat is verantwoordelijk voor de groei van zijn verkoper- en partnerallianties op de grootste IT-markt ter wereld. Zijn nieuwe hoofdstuk in de wereldwijde groei van Exclusive Group zorgt naar verwachting voor grote waardestijging van grote verkopers en GSI-partners en vormt een aanvulling op de ruimte vertegenwoordiging van Exclusive Group in Europa, het Midden-Oosten en Afrika en Oost-Azië, waar in 2016 in totaal een omzet van 1,5 miljard dollar (1,3 miljard euro) is verwezenlijkt.

Cohesive
Greg Halse