Kyushu Telecommunication Network (QTNet) beschermt breedbandnetwerk met DNS-beveiliging van Nominum

REDWOOD CITY, Calif.--()--Nominum™, toonaangevend vernieuwer van DNS-beveiliging en -services, heeft vandaag bekendgemaakt dat QTNet, dochteronderneming van Kyushu Electric Power Company in de Japanse stad Fukuoka, de DNS-systemen van het bedrijf heeft geselecteerd om de veiligheid en prestaties van zijn breedbandnetwerk aanzienlijk te verhogen.

QTNet voorziet miljoenen huishoudens in Kyushu vaan breedbandverbindingen. De wereldwijde toename van aanvallen met Distributed Denial of Service (DDoS) en Pseudo Random Sub-Domain (PRSD) hebben de breedbandprovider ertoe bewogen het DNS-systeem van Nominum te installeren. Daarmee verijdelt het netwerkaanvallen, beschermt het zijn netwerk en voorkomt het vertraging en storingen als gevolg van schadelijke acties.

Nominum
Nancy MacGregor, +1-415-309-5185