Mavenir kondigt O&O-centrum voor excellentie aan voor signaalbeveiliging via kunstmatige intelligentie en machinematig leren

Network Security (Graphic: Business Wire)

???pagination.previous??? ???pagination.next???

RICHARDSON, Texas--()--Mavenir, leider in het versnellen en vernieuwen van netwerktransformaties voor dienstverleners, heeft vandaag zijn O&O-centrum voor excellentie Brno, Tsjechiƫ gepresenteerd. Het centrum focust op kunstmatige intelligentie en machinematig leren voor signaalbeveiliging. Het systeem van Mavenir biedt de geavanceerdste monitoring van signaalfuncties, actieve filtering en krachtige analyse-instrumenten die garanderen dat netwerken volledig functioneel en operationeel blijven, waardoor klanten zijn verzekerd zijn van bescherming wanneer ze netwerkservices gebruiken.

Hoewel Signaling System 7 (SS7) decennialang veel is gebruikt, zijn hackers pas in de afgelopen paar jaar begonnen met het uitbuiten van zwakheden hiervan. Operators breiden de signaalbeveiliging van hun netwerken daarom uit. Deze grotere focus op beveiliging komt vrijwel gelijktijdig met de bevestiging van een Duitse operator dat bij enkele van zijn klanten is ingebroken op hun bankrekening via SS7-fraude.

Media:
Matter for Mavenir