Rimini Street presenteert Rimini Street Advanced Database Security, mede mogelijk gemaakt door McAfee

Rimini Street Announces Launch of Rimini Street Advanced Database Security - Powered by McAfee (Graphic: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., een mondiale provider van zakelijke softwareservices en de belangrijkste onafhankelijke verlener van ondersteunende diensten voor Oracle- en SAP-producten, heeft vandaag de lancering aangekondigd van Rimini Street Advanced Database Security – mede mogelijk gemaakt door McAfee. Het product, vandaag verkrijgbaar en gebaseerd op technologie van het wereldwijd toonaangevende cybersecuritybedrijf McAfee, is een vernieuwd systeem voor databasebeveiliging. Het beschermt databases tegen bekende en onbekende zwakke plekken, door het communicatieverkeer te analyseren en met behulp van ‘virtual patching’ aanvalspogingen te blokkeren voordat ze de database hebben bereikt.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925 523-8414