Toshiba Tec introduceert ’s werelds eerste multifunctionele printer met uitwisbare toner

Toshiba Tec Corporation unveils the world's first hybrid multi-function peripheral (MFP), the e-STUDIO5008LP series, which prints regular black prints as well as erasable blue prints within one device. (Photo: Business Wire)

???pagination.previous??? ???pagination.next???

TOKIO--()--Toshiba Tec Corporation (TOKYO: 6588) introduceert vandaag ’s werelds eerste multifunctionele printer (MFP) die standaard zwart-wit afdrukken maakt, maar ook print met een uitwisbare blauwe toner: de e-STUDIO5008LP-serie. Het unieke en milieubewuste systeem is vanaf juli beschikbaar.

De e-STUDIO5008LP serie, ondersteund door Toshiba’s e-BRIDGE Next technologie, is de nieuwste toevoeging aan de innovatieve MFP-lijn. Het systeem is de perfecte oplossing voor het duurzame kantoor dat tevens efficient en economisch wilt werken. De e-STUDIO5008LP maakt hergebruik van papier mogelijk, doordat de gepatenteerde blauwe toner door verhitting wordt gewist. Bovendien is de recycling van het papier ook mogelijk via het optionele papierrecyclingssysteem: de e-STUDIO RD301. Het systeem beperkt papierverbruik, verlaagt kosten en verkleint de CO2-voetafdruk.

Toshiba Tec Corporation
Toshihiko “Tommy” Minato, +81-(0)50-3681-5528