CTO van Sigma Systems Catherine Michel uitgeroepen tot een van de ’50 Women to Watch’ in Telecom

TORONTO--()--Sigma Systems, internationaal leider in catalogusgerichte software, is verheugd aan te kondigen dat zijn Chief Technology Officer (CTO), Cathering Michel, is door Global Telecoms Business (GTB) uitgeroepen tot een van de 50 Women to Watch van dit jaar. De jaarlijks opgestelde lijst telt CEO’s, CTO’s, CMO’s, onderzoekshoofden, regelgevers en politici die de toon zetten in de internationale telecomsector.

Als CTO van Sigma is Catherine verantwoordelijk voor het productportfolio en de strategie van het bedrijf. Michel maakte eerder als Chief Strategy Officer deel uit van Sigma’s directie. Ze is op dit moment lid van het TM Forum Executive Committee, werd onlangs uitgeroepen tot een van de machtigste vrouwen in telecom en is openlijk voorvechtster en mentor van vrouwen in de telecomsector en IT.

Sigma Systems
Noor Manji, 416-943-9696 x2118