CES Asia 2017 laat het nieuwste in tech zien

SHANGHAI--()--CES Asia 2017 opent vandaag zijn deuren en toont de Aziatische markt het nieuwste in tech-innovatie. Meer dan 450 exposanten uit 22 landen, regio’s en gebieden lanceren deze week producten op een beurs met 40.000 vierkante meter die de gehele sector samenbrengt. CES Asia wordt georganiseerd door eigenaar Consumer Technology Association (CTA) en co-producent Shanghai Intex Exhibition Co., Ltd. (Shanghai Intex) en vindt van 7 tot 9 juni plaats in Shanghai, China.

Of het nou om zelfsturende auto’s of augmented en virtual reality gaat, alle gelederen van de tech-industrie zijn vertegenwoordigd op CES Asia 2017. Topbestuurders van Huawei, Microsoft, Baidu, JD.com en LeVision Pictures delen op het hoofdpodium van CES Asia hun visie op de toekomst van technologie. Leiders werpen hun licht op ongeëvenaarde innovatie binnen uiteenlopende sectoren, variërend van sport en kunstmatige intelligentie tot big data en mobiliteit.

Consumer Technology Association (CTA)
Bernice Morquette, 703-907-7651
bmorquette@CTA.tech
www.CESAsia.com