Wipro is ‘Leader’ in Magic Quadrant 2016-17 voor Oracle Applications Services in Noord-Amerika en EMEA

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend mondiaal bedrijf in IT, consulting en zakelijke dienstverlening, heeft vandaag bekendgemaakt door Gartner als ‘Leader’ te zijn aangeduid in de ‘Magic Quadrant’ van Oracle Applications Services in Noord-Amerika en Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) 2016-17.

Het rapport beoordeelt twintig dienstverleners uit Noord-Amerika en zestien dienstverleners uit Europa, het Midden-Oosten en Afrika op basis van hun vermogen implementatie- en managementdiensten binnen het Oracle-portfolio uit te voeren. Wipro eindigde in de het kwadrant voor ‘Leaders’ van zowel Noord-Amerika als EMEA.

Wipro Limited
Subhashini Pattabhiraman