Nosto verzorgt gepersonaliseerde advertenties op Instagram

NEW YORK--()--Nosto, een toonaangevende personaliseringssysteem, heeft zijn Instagram-aanbod publiekelijk beschikbaar gesteld. De nieuwe functie stelt online retailers in staat via mobiel gemakkelijk contact te maken met potentiële klanten, om hun op het juiste moment de juiste producten te tonen. Nosto’s lancering van deze Instagram-functie volgt op de bekendmaking van zijn officiële Facebook Marketing Partnership in april 2017.

Instagram heeft dit jaar 700 miljoen active gebruikers, wat online retailers grote mogelijkheden biedt voor een groter bereik van hun Facebook-advertenties en hogere inkomsten uit social media.

Nosto automatiseert reclame door mensen advertenties te laten zien voor items waarin ze interesse hebben getoond. Het rendement van advertentie-uitgaven groeit daardoor aanzienlijk. Nosto’s Dynamic Instagram Ads werken op dezelfde manier als Dynamic Facebook Ads, die automatisch productfeeds, Facebook Pixel-events en API’s aansturen – alles in een paar muisklikken.

Nosto
Lena Grosse