Gigamon verstevigt relatie Exclusive Group met EMEA-brede distributieovereenkomst

PARIJS--()--Exclusive Group, de bedrijfsgroep voor waardeverhogende diensten en technologie, heeft vandaag bekendgemaakt dat Gigamon de nieuwste verkoper is die zijn samenwerking met Exclusive Networks op vlak van distributie consolideert, met het doel zijn kanalen uit te breiden en omzet in de EMEA te versnellen. De beslissing komt in een periode van ambitieuze groeiambities die Gigamon koestert voor EMEA in 2017/2018; het bedrijf vereenvoudigt zijn strategie voor verkoopkanalen en bouwt sterker gefocuste verkoopkanaalrelaties. Zodoende verwezenlijkt het alle mogelijkheden die de unieke, bewezen waardeverhogende aanpak van Exclusive Networks te bieden heeft.

“Met ongeëvenaarde veranderingen op de markt is het belangrijker dan ooit energie en aandacht te besteden aan de relatie tussen een verkoper en distributeur. We weten al lange tijd dat een gemeenschappelijke mindset zorgt voor snellere groei en betere focus, wat tot leidt tot succesvoller risicobeleid bij strategische langetermijninvesteringen”, zei Barrie Desmond, operationeel bestuurder van Exclusive Group. “Gigamon wint gaandeweg aan invloed in EMEA, dankzij een baanbrekend technologieplatform dat ongeëvenaarde inzichtelijkheid van data-in-beweging verzorgt in publieke, private en hybride clouds. Onze bedrijven passen uitstekend bij elkaar en onze gezamenlijke inzet brengt ons beiden in de volgende versnelling.”

Cohesive
Greg Halse/Ellie Stansfield