ibis mobile introduceert automatische inkleuring op basis van deep-learning voor teken-app ibis Paint

Deep-learning-based auto paint for drawing app ibis Paint (Graphic: Business Wire)

???pagination.previous??? ???pagination.next???

TOKIO--()--ibis mobile inc. (hoofdkantoor: Chuo-ku, Tokio; President/CEO: Eiji Kamiya) heeft een extra functie voor de sociale teken-app ibis Paint geïntroduceerd. Met behulp van deep learning maakt de functie automatische inkleuring op basis van de getekende lijnen mogelijk.

ibis Paint, een populaire teken-app die meer dan 8 miljoen keer is gedownload, kleurt tekeningen automatisch in op basis van deep learning. Dagelijks worden op de site van ibis Paint veel kunstwerken gepost; in totaal telt de server meer dan 600.000 werken die door gebruikers van de app zijn gemaakt. Daaruit hebben we 300.000 kunstwerken geselecteerd die geschikt zijn voor deep learning. De tekeningen zijn vooraf bewerkt, waarna we ze hebben gebruikt voor de ontwikkeling van de nieuwe functie, die na maanden vallen en opstaan met behulp van de cloudserver van AWS in Oregon tot stand is gekomen.

Inquiries
ibis mobile inc.