Geoptimaliseerde kennisgeving op mobiele apparaten: Probanden.nl nu in responsive webdesign

• Stijgend gebruik van mobiel internet: Probanden.nl gaat over op responsive webdesign.
  • Alle zoekfuncties en kenmerken van de webshop nu ook in geoptimaliseerde weergave op smartphone of tablet.

Probanden.nl nu in responsive webdesign (Photo: Business Wire)

HANNOVER, Duitsland--()--Steeds meer gebruikers maken met mobiele apparaten verbinding met internet. Volgens de cijfers van het bureau voor statistiek StatCounter wordt sinds oktober 2016 wereldwijd het vaakst verbinding gemaakt met internet vanaf smartphones en tablets - en die tendens stijgt nog. Probanden.nl heeft zich aan het veranderde gebruik aangepast en stelt zich sinds kort in een nieuw jasje voor: Delticoms webshop voor garages en handelaren is nu in responsive webdesign uitgevoerd en dus geoptimaliseerd voor weergave op mobiele apparaten. Websites in responsive design passen zich aan aan de grootte van het beeldscherm, zodat alle inhoud ook bij weinig ruimte, zoals bij smartphones het geval is, goed te zien blijft. Ook bij mobiele verbinding met Probanden.nl blijft het zoeken naar banden voor personenauto‘s, motoren en vrachtwagens en naar speciale banden, complete wielen en velgen of naar accessoires en onderdelen gemakkelijk. Heel gemakkelijk is het zoeken via de nummers van de fabrikant of het type auto op het kentekenbewijs.

„De trend van het mobiele internetgebruik gaat steeds verder - natuurlijk ook bij vrachtwagenbedrijven. Want het gebruik van smartphones en tablets maakt veel dingen eenvoudiger en biedt talrijke nieuwe mogelijkheden, bijvoorbeeld consumentenadvies en de keuze van passende producten terwijl je bij het voertuig staat,‘ zegt Andreas Faulstich, leider B2B bij Delticom. „We willen het gebruik van de webshop zo gemakkelijk en comfortabel mogelijk maken voor onze klanten. De mobiele versie van de webshop bevat daarom alle voordelen en features van Probanden.nl, bijvoorbeeld het zoeken op matchcode, artikelnummer, EAN of producent-id.

Het gebruik van Probanden.nl is gratis en niet aan minimale omzet gebonden. U hoeft zich alleen maar eenmalig als zakelijke klant aan te melden - ook gratis. Naast Probanden.nl in Nederland zijn ook alle in andere Europese landen door Delticom gevoerde B2B-webshops op het nieuwe responsive design overgegaan.

Over Probanden.nl

Probanden.nl is de exclusieve Nederlandse webshop van Delticom AG voor garages, handelaars, groothandelaars en service-/montagestations met banden van alle types en auto-accessoires. Met meer dan 15 jaar competentie in de verkoop van banden online biedt het B2B-team van Probanden.nl zijn bedrijfsklanten een uitstekend uitgebreid assortiment aan banden voor personenwagens en motorfietsen van alle merken en maten voor alle types voertuigen: voor bestelwagens,vrachtwagens en bussen, speciale banden, wielen met banden, wisselstukken voor personenwagens en accessoires, motorolie en accu‘s. Handelaars profiteren niet alleen van goede aankoopvoorwaarden, maar ook van tijdsbesparende zoekfuncties in de webshop, een hoge beschikbaarheid, een betrouwbare levering dankzij eigen opslagdepots en ook een eenvoudige aanmelding en gebruik zonder verborgen kosten – vanaf de eerste band.

Informatie over het bedrijf: www.delti.com

Bandentests: https://www.autobandentest.com/

Contactpersoon voor de pers:
insignis Agentur für
Kommunikation GmbH (GPRA)
Henning Jahns
Tel.: +49-511-132214-14
Fax: +49-511-132214-99
delticom@insignis.de
Delticom AG
Anne Lena Peters
Tel.: +49-511-93634-8909