Innovatie in actie: toptrends in tech op CES Asia 2017

ARLINGTON, Va.--()--CES Asia 2017 zit vol nieuwe en opwindende innovaties die het gehele scala aan consumententechnologie bestrijken. Naar verwachting overtreft de derde jaargang van CES Asia de voorgaande edities met een voorspeld totaal van 450 exposerende bedrijven in een beursruimte van 40.000 vierkante meters, verdeeld over vijf expohallen.  Exposanten uit 22 landen, regio’s en gebieden tonen producten in 19 categorieën, waaronder kunstmatige intelligentie, autotechnologie en virtual reality. Nieuwe bedrijven die exposeren zijn Changhong Electric, Haier en de Konka Group in de categorie audio/video, DJI in de categorie drones en Tencent in de categorie Internet der Dingen. BYD, Honda, Hyundai en NEVS, deelnemers van het eerste uur, laten het nieuwste in autotechnologie zien. Het door eigenaar Consumer Technology Association (CTA) ™ en co-producent Shanghai Intex Exhibition Co., Ltd. (Shanghai Intex) georganiseerde CES Asia vindt van 7 tot 9 juni plaats in Shanghai, China.

For Consumer Technology Association
Bernice Morquette, 703-907-7651