LR Data doet beroep op Nominum voor ‘managed’ beveiligingsdiensten voor online spelletjessites

REDWOOD CITY, Calif. & MAKATI CITY, Philippines--()--Nominum™, vernieuwer van DNS-gerichte diensten en services, heeft vandaag bekendgemaakt dat LR Data Center and Solutions, Inc. (LR Data), dochteronderneming van het grote Aziatische gamebedrijf Leisure & Resorts World Corporation (LRWC), de internetervaring van miljoenen online gamers beveiligt met N2™ ThreatAvert.

LR Data, een technologieprovider die onafhankelijk van telecombedrijven of jurisdicties enkele grote spelletjessites in Azië host, installeert het DNS-gerichte netwerkbeveiligingssysteem van Nominum ter bescherming van spelletjesbedrijven en hun klanten. Het systeem biedt bescherming tegen cyberaanvallen als DDoS en PRSD (pseudo-random sub domain).

Nominum
Nancy MacGregor, +1 415-309-5185