Macrogen lanceert speciale aanbieding voor exoomsequencing ter ere van twintigste jubileum

SEOUL, Zuid-Korea--()--Macrogen, Inc. (ceo: Hyon-yong Chong, www.macrogen.com), een biotechnologisch bedrijf in precisiegeneeskunde, heeft op 1 juni zijn speciale aanbieding voor exoomsequencing aangekondigd. Daarmee viert het bedrijf zijn twintigjarige jubileum.

Macrogen biedt gedurende de actieperiode exoomsequencing met een dekkingsgraad van 100x en de samplekits SureSelect Human All Exon V5 (50M) of V6 (58M) aan voor 299 dollar per genpanel. Exoomsequencing is nooit eerder voor deze prijs aangeboden. Onderzoekers over de hele wereld kunnen dankzij deze aanbieding profiteren van de service van Macrogen, dat bekendstaat om zijn kwalitatief hoogstaande resultaten en snelle levertijd voor een speciale prijs.

Macrogen Inc.
Elena J Kim, +82-2-2113-7355