Top van SynteractHCR onderstreept op conferenties in juni expertise in klinisch onderzoek

SAN DIEGO--()--SynteractHCR, een internationale organisatie in uitbestede onderzoeksdiensten (CRO), presenteert in juni op verscheidene conferenties voor de biotech en farmacie. De conferenties zijn de jaarlijkse bijeenkomst van de American Society of Clinical Oncology (ASCO), dat van 2 tot 6 juni plaatsvindt, de Pharmaceutical Contract Management Group (PCMG) Annual Conference 2017, van 7 tot 9 juni, de 53e jaarlijkse bijeenkomst van de Drug Information Association (DIA), van 18 tot 22 juni, de BIO 2017 International Convention, van 19 tot 22 juni , Development of Medicines: Comparing Research on Young and Older People, op 26 juni, en Outsourcing in Clinical Trials (OCT) U.K & Ireland, van 28 tot 29 juni.

SynteractHCR
Nikki Sachman, 760-230-2424