Nominum introduceert DNS-based security-as-a-serviceproduct voor MKB’ers en zakelijke en openbare wifinetwerken

REDWOOD CITY, Calif.--()--Nominum®, pionier in DNS-beveiliging en aanverwante dienstverlening, maakt bekend dat N2™ Secure Business beschikbaar is. Dit nieuwe cloud-based DNS-beveiligingssysteem wordt door internetproviders aangeboden als een netwerkservice ter bescherming van hun klanten uit het midden- en kleinbedrijf. Het programma biedt bescherming tegen cyberaanvallen met ransomware, phishing en andere malware. Dit systeem beveiligt ook winkellocaties, stadions, openbaar-vervoersstations en andere locaties waar openbare wifinetwerken gasten en hun elektronica verbonden houden.

In tegenstelling tot cloud-based beveiligingssystemen waarvoor inzichtelijkheid en toezicht zijn uitbesteed aan externe partijen, is N2 Secure Business network-based en plaatst het toezicht op netwerkactiviteiten, beheer en beleidshandhaving bij de internetproviders en hun zakelijke klanten.

Nominum
Nancy MacGregor, +1-415-309-5185