Baader Bank AG wordt partner van segment voor Amerikaanse aandelen aan Wiener Börse

UNTERSCHLEISSHEIM, Duitsland--()--Baader Bank wordt handelspartner van de Wiener Börse in het nieuwe segment “Global Market”, dat is bestemd voor aandelen uit de Verenigde Staten. Handel met openings- en sluitingsveilingen zijn mogelijk gedurende openingstijden op handelsdagen van de Wiener Börse, dus ook buiten de openingstijden van effectenbeurzen in de VS.

Aangezien Oostenrijkse investeerders voornamelijk in buitenlandse aandelen beleggen en noodgedwongen op buitenlandse beurzen handelen, helpt Baader Bank de Wiener Börse een “one-stop-shop” te worden voor Oostenrijkse beleggers. Als toonaangevende marktmaker voor dit type markten in Europa, garandeert Baader Bank kwalitatief hoogstaande noteringen en uitvoering van cliëntorders.

Baader Bank AG
Katharina Ariane Beyersdorfer