GMC Software lanceert Business Partner Track binnen verruimd Partner Advantage Program

BOSTON--()--www.gmcsoftware.com : GMC Software, de bekroonde leider in Customer Communications Management (CCM), heeft vandaag de lancering van zijn Business Partner Track binnen het Partner Advantage Program aangekondigd. Dit traject is bedoeld om alle GMC Software-partners betrokken te houden, te ondersteunen en mogelijkheden te bieden. Het traject Business Partner is de tweede van de vier te lanceren tracks. De eerste, Delivery Partner track, is in april 2017 onthuld en voorziet in diensten voor probleemloze implementatie bij GMC Software-klanten.

Bedrijven die als Business Partners zijn toegelaten, hebben ervaring in het helpen van klanten bij de omschrijving, selectie, evaluatie en aankoop van geschikte CCM-systemen. Partners hebben toestemming om GMC Software weder te verkopen en klanten bij te staan met praktische en technische productexpertise in een reeks sectoren, zoals financiële dienstverlening, de verkeringsbranche, gezondheidszorg en aanverwante dienstverlening. Technologieproviders profiteren van hun band met GMC Software, doordat ze toegang verkrijgen tot nieuwe markten en kansen op hogere inkomsten. Bovendien biedt de relatie mogelijkheden voor upsell en een uitbreiding van het waardeverhogend aanbod.

Sterling Kilgore
Sandy Armstrong