Boston Healthcare Associates en Data Information Intelligence werken samen aan vermarkting van data uit levenswetenschappen

BOSTON & BERLIJN & LEIPZIG, Duitsland--()--Boston Healthcare Associates, Inc. (Boston Healthcare), een internationaal consultancybureau voor de levenswetenschappen, en Data Information Intelligence GmbH (dii) hebben vandaag een nieuwe samenwerking aangekondigd. De twee bedrijven vermarkten samen data en data-analyses uit de levenswetenschappen ten bate van biofarmaceuten, fabrikanten van medische apparatuur en diagnostiekbedrijven.

Boston Healthcare en dii ontwikkelen een gezamenlijk productaanbod voor cliƫnten die toegang willen tot data en analyse-instrumenten in Europa, het Midden-Oosten en Zuid- en Noord-Amerika. Het aanbod bestaat uit gegevens van meer dan zevenduizend ziekenhuizen en laboratoria, met een focus op gedetailleerde kennis over installaties in meer dan 2400 ziekenhuizen en labs, en klinisch-diagnostische testvolumes, trends, systemen en reactanten die in gebruik zijn voor moleculaire en in-vitrotests in meer dan 1500 labs.

Boston Healthcare Associates, Inc.
Kylie Ullmann, 617-482-4004

Boston Healthcare Associates, Inc.
Kylie Ullmann, 617-482-4004