Zimbra van Synacor bezet toppositie in Radicati’s rapport over e-mailplatforms

BUFFALO, N.Y.--()--Synacor (Nasdaq:SYNC) heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn platform voor berichten en samenwerking, Zimbra, door marktonderzoeker The Radicati Group is opgenomen in het rapport Messaging Platforms for Service Providers 2017. Het rapport analyseert belangrijke verkopers in de branche voor berichtencommunicatie, met speciale aandacht voor functionaliteit en strategische visie. Het onderzoek is bedoeld als hulpmiddel voor investeerders, organisaties, dienstverleners en verkoperd die welbewuste beslissingen moeten nemen over berichtenplatforms voor dienstverleners.

“Nadat Synacor Zimbra in 2015 had aangekocht, heeft het dit platform versterkt”, zei Sara Radicati, van de The Radicati Group. “Door te profiteren van de toename van API’s en de opkomst van de cloud heeft Synacor Zimbra ontworpen als een open, uitbreidbaar en veilig platform. Hierdoor is Zimbra een goede keuze voor dienstverleners, ondernemingen, overheidsinstellingen en gereguleerde sectoren, zoals financiën en gezondheidszorg.”

Synacor
Matt Wolfrom, 716-362-3880