VP’s van Microsoft Peter Han en Rodney Clark geven visie op ‘Bouwen aan mogelijkheden’ in keynote op CES Asia™ 2017

ARLINGTON, Va.--()--De Consumer Technology Association (CTA)™ heeft vandaag bekendgemaakt dat leidinggevenden uit de top van Microsoft, een mondiaal technologiebedrijf dat al meer dan 20 jaar vestigingen heeft in China, een keynote geven op de aanstaande editie van CES Asia 2017. Vicepresidenten Peter Han en Rodney Clark betreden het hoofdpodium op woensdag 7 juni om 16.00 uur in het Grand Shanghai Ballroom 2-3 van het Kerry Hotel. Ze bespreken de wijze waarop het bedrijf met zijn partners ‘bouwt aan mogelijkheden’ met baanbrekende apparaten die speciaal zijn ontworpen om hun gebruikers te prikkelen. CES Asia 2017, dat wordt georganiseerd door eigenaar CTA en co-producent Shanghai Intex Exhibition Co., Ltd. (Shanghai Intex), vindt van 7 tot 9 juni plaats in Shanghai in China.

Consumer Technology Association
Bernice Morquette, 703-907-7651