Friends Provident International investeert in digitaal systeem ALLFINANZ van Munich Re voor gestroomlijnde toepassingen polissen en verbeterde klantenservice

DUBLIN--()--Munich Re Automation Solutions Ltd., de toonaangevende aanbieder van nieuwe, zakelijke acceptatiesystemen voor de levensverzekeringenbranche, heeft vandaag bekendgemaakt dat de internationale levensverzekeraar Friends Provident International (FPI) onlangs het programma ALLFINANZ Interview Server heeft geïnstalleerd. Het geautomatiseerde acceptatieplatform stelt FPI in staat de toepassing van polissen te stroomlijnen, werving van klanten te versnellen en de klantenservice te verbeteren.

FPI, onderdeel van de Aviva Group, heeft meer dan 35 jaar ervaring in spaarrekeningen, investeringsproducten en verzekeringen voor klanten in Azië en de Verenigde Arabische Emiraten. Het bedrijf heeft meer dan 500 medewerkers en kantoren in Dubai, Hongkong, Singapore en het eiland Man.

Munich Re Automation Solutions Ltd.
David Bordas, Marketing Manager
E: dbordas@munichre.com
Web: www.munichre.com/automation-solutions

Munich Re Automation Solutions Ltd.
David Bordas, Marketing Manager
E: dbordas@munichre.com