Harpoon Therapeutics maakt voltooiing financiering 45 miljoen $ bekend

SOUTH SAN FRANCISCO, Calif.--()--Harpoon Therapeutics, een biotechnologiebedrijf dat T-cell biologische therapieën ontwikkeld voor de behandeling van kanker, maakte vandaag bekend een Series B financiering ter waarde van 45 miljoen dollar te hebben voltooid. Arix Bioscience, New Leaf Venture Partners en Taiho Ventures zijn nieuwe investeerders in het bedrijf, tesamen met MPM Capital dat al langer investeert. De financieringsronde werd mede geleid door Arix Bioscience en New Leaf Venture Partners. Mark Chin, investeringsmanager bij Arix en algemeen directeur Ron Hunt van New Leaf treden toe tot de raad van bestuur van Harpoon Therapeutics. Sakae Asanuma, president van Taiho Ventures, neemt als waarnemer plaats in de raad.

For Harpoon Therapeutics:
Kinkead Communications, Inc.