Ontex Group NV: Jaarlijkse Algemene Vergadering

AALST-EREMBODEGEM, Belgium--()--Koersgevoelige Informatie:

24 mei 2017 – Ontex Group NV (Euronext: Ontex) heeft vandaag zijn Jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AV) gehouden en heeft de resultaten van alle voorstellen die door de Raad van Bestuur eraan werden voorgelegd, gepubliceerd, inclusief de jaarrekening voor het boekjaar eindigend op 31 december 2016. De AV heeft een brutodividend van 0,55 € per aandeel goedgekeurd voor het financiële jaar 2016, die op 2 juni 2017 zal uitbetaald worden. De AV heeft ook de benoeming van twee nieuwe leden tot de Raad van Bestuur van Ontex goedgekeurd: Regi Aalstad en Michael Bredael. Beiden brengen heel relevante ervaring met zich mee die complementair is aan de huidige Raad van Bestuur.

Dividend

Nadat vandaag de aandeelhouders hun goedkeuring gegeven hebben, zijn de volgende data van belang:

• Ex-dividend datum woensdag 31 mei 2017
  • Registratie datum donderdag 1 juni 2017
  • Betalingsdatum vrijdag 2 juni 2017

De notulen van de jaarlijkse algemene vergadering en de buitengewone algemene vergadering die op dezelfde dag werd gehouden zijn beschikbaar op de website:

Over Ontex

Ontex is een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg. De innovatieve producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen via eigen merken zoals BBTips, BigFral, BioBaby, Pompom, Bigfral, Canbebe, Canped, ID en Serenity, net als via andere toonaangevende retailermerken.

Wereldwijd werken er meer dan 11.000 enthousiaste mensen voor Ontex en we zijn aanwezig in meer dan 27 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Aalst (België). Ontex maakt deel uit van de Bel-20 en de STOXX® Europe 600-index.

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Bezoek dan www.ontexglobal.com of volg ons op LinkedIn.

VRAGEN VAN BELEGGERS
Philip Ludwig