PubMatic breidt Prebid.js uit met OpenWrap, uniek hybride wrappersysteem voor cliënt- en serverzijde

REDWOOD CITY, Calif.--()--PubMatic, het bedrijf in automatisering voor een open digitale-mediabranche, heeft vandaag aangekondigd zijn product OpenWrap verder uit te breiden. Daarmee wordt OpenWrap het eerste gratis en volledige ondersteunde hybride wrappersysteem binnen de sector. OpenWrap breidt het open-sourcescript Prebid.js uit en optimaliseert de integratie van de cliënt- en serverzijde, zodat strategieën rond reclamebeleid bestand zijn voor de toekomst.

“Uitgevers hoeven niet langer te kiezen tussen hogere inkomsten vandaag of integraties aan de cliëntzijde en voorbereidingen op een toekomst waarin veilingen verschuiven naar de serverzijde”, zei Evan Simeone, senior vicepresident productmanagement van PubMatic. “Dankzij de uitbreiding van de belangrijke open-sourcecode Prebid.js, dat toegang biedt tot zeventig partners en honderden DSP’s, voorziet PubMatic uitgevers van brede toegang tot de vraagzijde van de markt. Tegelijkertijd maakt het systeem een einde aan de noodzaak van compromissen. Om succes in de toekomst te garanderen, moeten uitgevers in staat de integratie van hun headerbidding te optimaliseren , voor maximale omzet en vereenvoudigd partnermanagement.”

PubMatic
Johanna Bauman, 646-453-7245