The Estée Lauder Companies kondigt wijzigingen in top internationale merken aan

NEW YORK--()--The Estée Lauder Companies Inc. (NYSE:EL) heeft vandaag wijzigingen in de mondiale top van de volgende merken aangekondigd: Aveda, Bobbi Brown, La Mer en Bumble and bumble. Deze merken maken deel uit van het portfolio onder leiding van Jane Hertzmark Hudis, Group President. De volgende wijzigingen treden op 1 juli 2017 in werking.

Dominique Conseil, Global Brand President, heeft aangekondigd zijn functie neer te leggen. De opvolger van Conseil is Barbara de Laere, die is benoemd tot Senior Vicepresident en Internationaal Algemeen Directeur van Aveda. De Laere rapporteert aan Jane Hertzmark Hudis en voegt zich bij het Uitvoerend Bestuursteam.

Peter Lichtental, Global Brand President van Bobbi Brown en Bumble and bumble, heeft aangekondigd in januari 2018 zijn functie neer te leggen. Hij draagt voor zijn vertrek niet alleen zorg voor een soepele overdracht van deze merken, maar ondersteunt Jane Hertzmark Hudis ook bij speciale opdrachten. De opvolger van Lichtental bij Bumble and bumble is Zach Rieken, die tevens aanblijft als Senior Vicepresident en Internationaal Algemeen Directeur van het merk. Rieken rapporteert aan Jane Hertzmark Hudis.

Sandra Main voegt Bobbi Brow toe aan haar portfolio. Ze is Global Brand President van Bobbi Brown en La Mer. Ze blijft rapporteren aan Jane Hertzmark Hudis.

Justin Boxford is benoemd tot Senior Vicepresident en Global General Manager van La Mer en rapporteert aan Sandra Main. Hij treedt ook toe tot het Uitvoerend Bestuursteam.

The Estée Lauder Companies Inc.
Media Relations:
Alexandra Trower, 212-572-4430
Investor Relations:
Dennis D’Andrea, 212-572-4384

The Estée Lauder Companies Inc.
Media Relations:
Alexandra Trower, 212-572-4430