Winnaars Innovation Awards van CES Asia 2017 bekendgemaakt

ARLINGTON, Va.--()--De Consumer Technology Association (CTA)™ heeft vandaag de winnaars van de Innovation Awards van CES Asia 2017 bekendgemaakt. De Innovation Awards, die dit jaar nieuw zijn, grijpen terug op de rijke historie van de CES Innovation Awards en eren producten die het toonbeeld van wonderbaarlijke vindingrijkheid, unieke eigenschappen en kwalitatief hoogstaand design zijn. CES Asia, dat eigenaar CTA in samenwerking met co-producent Shanghai Intex Exhibition Co., Ltd (Shanghai Intex) organiseert, is het voornaamste evenement voor consumentenelektronica in Azië.

De producten zijn door technologisch experts uit alle delen van de wereld beoordeeld. Tech-analisten, designers, ingenieurs en media namen inzendingen in 19 categorieën onder de loep. Ieder product is beoordeeld op basis van technisch ontwerp, esthetiek, kwaliteit van het design, beoogde functie en unieke eigenschappen. De winnende producten worden tentoongesteld op CES Asia in de Innovation Awards Showcase, aangeboden door Suning in Hal N4 van het Shanghai New International Expo Centre.

Consumer Technology Association
Bernice Morquette, 703-907-7651