mTAB® breidt internationaal zijn marketingonderzoekcapaciteiten uit

ANAHEIM, Calif.--()--mTAB, een in de VS gevestigde provider van enquêteanalyses en visualisatiesystemen, heeft vandaag aangekondigd internationaal uit te breiden. Door middel van de overname van Gamma Associates in het Verenigd Koninkrijk, de vestiging van een kantoor in Japan en een samenwerking met Analytic Edge in China biedt mTAB verbeterde cliëntondersteuning op vlak van in-marketing.

“We zijn enorm verheugd over de samenvoeging, waardoor we onze cliënten kunnen leveren wat ze van ons verwachten”, zei Alex Gelman, ceo van mTAB. “De focus van Gamma op kwaliteit en succes bij klanten pas perfect bij onze waarden. Gamma’s software voor visualisatie van data, mTABView®, wordt een van de belangrijkste pilaren onder het platform en groeiplan van mTAB.”

mTAB
Katie Duffey, 1-714-693-3110