Jean Boulle Luxury lanceert ‘s werelds eerste vliegtuig met Sun King™ Natural Gem Diamond Coating op EBACE 2017

GENÈVE--()--Jean Boulle Luxury introduceert met trots ‘s werelds eerste vliegtuig dat is afgewerkt met de Sun King™ Natural Gem Diamond Coating op EBACE in Genève. De Bombardier Global Express is beschilderd door STTS, een expert in schilder- en afdichtingswerk voor de mondiale vliegtuigindustrie. De presentatie volgt op de samenwerkingsovereenkomst met AkzoNobel over de productie van een vliegtuigcoating voor privéjets en commerciële toestellen. Dit akkoord is eerder deze maand bekendgemaakt.

De gepatenteerde Sun King™ Natural Gem Diamond Coating van Jean Boulle Luxury is aangebracht op supercars van ‘s werelds beroemdste luxe-automerken. Het resultaat is een spectaculaire uiterlijke verandering van de auto, terwijl alle functionele eigenschappen behouden blijven.

Jean Boulle Luxury Group
Sales