KAL lanceert KAL Cloud

EDINBURGH, Schotland--()--Het mondiale bedrijf in geldautomaatsoftware KAL presenteert met blijdschap de nieuwe versies van zijn toonaangevende software met cloud-ondersteuning voor geldautomaten. De nieuwe software faciliteert compatibiliteit aan de achterkant, maar ook Cloud-ondersteuning. Hierdoor kunnen klanten van KAL hun software laten draaien in een private Cloud binnen de bank of zelfs, indien gewenst, in publieke Cloud-infrastructuur, zoals Microsoft Azure.

Omdat de bankensector transformeert, vernieuwt KAL in hoog tempo zijn geldautomaatsoftware om te voldoen aan moderne eisen en voorbereid de nieuwe technologische golf tegemoet te treden. De huidige generatie software is dusdanig ontworpen dat het perfect draait binnen geldautomaten, vergelijkbaar met Microsoft Office op een Windows-PC. Aangezien de softwarebranche verschuift richtinng Cloud-based producten, streven banken ernaar deze ontwikkelignen te benutten ter ondersteuning van softwaremodellen, zodat ze de volgende generatie geldautomaatnetwerken met nieuwe architectonische concepten kunnen opbouwen.

KAL
Xanthe O’Brien