MBA Renewables stimuleert netwerken en discussies op eerste Alumniconferentie “Integration of Renewable Power Generation”

BERLIJN--()--Professionals uit zeventien landen komen samen in Berlijn voor de eerste Alumniconferentie van MBA Renewables. Het evenement “Integration of Renewable Power Generation” vindt van 21 tot 25 juni 2017 plaats en presenteert verschillende invalshoeken en uitdagingen van de Energiewende (de energietransitie in Duitsland) – een onderwerp dat wereldwijd veel aandacht genereert. Daarnaast is het evenement een uniek platform voor de uitwisseling van ervaringen tussen experts die de master MBA Renewables hebben gevolgd. MBA Renewables wordt sinds 2011 aangeboden door de Hogeschool Beuth in Berlijn en is de eerste op afstand te volgen Master of Business Administration met een focus op duurzame energie, efficiënt energieverbruik en de strijd tegen klimaatverandering.

Renewables Academy AG (RENAC)
Elena Cantos
cantos@renac.de

Renewables Academy AG (RENAC)