Merz viert monumentale mijlpaal: wereldwijd 1 miljoen behandelingen met Ultherapy®

FRANKFURT, Duitsland--()--Merz Aesthetics, een divisie van Merz Pharma Group, heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn Ultherapy® de mijlpaal van 1 miljoen uitgevoerde behandelingen viert. Het niet-invasieve echoapparaat is sinds zijn wereldwijde lancering in 2008 en Amerikaanse lancering in 2009 uitgegroeid tot een baanbrekend hulpmiddel voor artsen. Dankzij vooruitstrevende technologie helpt het apparaat bij het strakker maken van de huid. De revolutionaire behandeling is op dit moment de enige door de FDA goedgekeurde, niet-invasieve methode voor lifts van wenkbrauwen, de nek en de kin en rimpelbestrijding rond het decolleté middels echotechnologie op microniveau. Ultherapy ® voldoet ook aan Europese kwaliteits- en veiligheidseisen voor medische apparatuur.

Merz
Mariana Smith Bourland