Jukka Vakula benoemd tot algemeen directeur Salo IoT Park Ltd

SALO, Finland--()--M. Sc. (Tech.) Jukka Vakula (42) is benoemd tot algemeen directeur van Salo IoT Park Ltd, een vastgoedbedrijf dat is opgericht door de gemeente Salo en lokale investeerders. Salo IoT Park bezit faciliteiten voor productontwikkeling en productie op het industrieterrein Meriniitty van Salo. Deze locaties, die eerder onderdak boden O&O-teams van Nokia Mobile en Microsoft Mobile, worden omgevormd tot competentiecentra voor industrieel internet en vermarkt onder de merknaam Salo IoT Campus. De heer Vakula komt over van Technopolis Plc, waar hij werkt als directeur voor de metropoolregio Helsinki.

“Jukka Vakula heeft precies de brede zakelijke kennis die Salo IoT Park nodig heeft. Naast zijne expertise in vastgoed weet hij ook hoe dienstverlening op de werkplek moet worden georganiseerd en hoe men een levendige werkgemeenschap creëert en onderhoudt”, zei Petri Olkinuora, bestuursvoorzitter van Salo IoT Park Board.

For more information:
Salo IoT Park