Intuit lanceert gratis functies voor praktijkadiministratie in QuickBooks Online Accountant

MOUNTAIN VIEW, Calif.--()--Intuit Inc. heeft vandaag de gratis functies voor praktijkadministratie in QuickBooks Online Accountant onthult. De nieuwe functies verminderen het aantal tools die boekhouders nodig hebben voor de administratie van hun praktijk. Accountants in Australiƫ, Canada, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten hebben vanaf nu direct toegang tot de functies in QuickBooks Online Accountant. Het nieuwe dashboard is volledig geschikt voor mobiel gebruik en geeft accountants de mogelijkheid in dezelfde ruimte hun werk te verrichten en te controleren. De beschikbaarheid van deze unieke set administratieve functies is de eerste stap naar een volledig systeem voor praktijkmanagement dat is ontworpen voor de professionele accountant.

Intuit Inc.
Kim Amsbaugh, 650-944-6649