Cryolys® Evolution: ingebouwde koelmodule ontworpen voor homogenisator Precellys® Evolution

Loading media player...

Bertin Instruments presents Cryolys Evolution, the new cooling system specially adapted for Precellys Evolution tissue homogenizer

MONTIGNY LE BRETONNEUX, Frankrijk--()--BERTIN, dochteronderneming van CNIM Group, presenteert op de internationale vakbeurs voor biotechnologie en levenswetenschappen Biotechnica de nieuwste versie van zijn gepatenteerde koelmodule voor de homogenisator Precellys® Evolution: de Cryolys® Evolution. Het element houdt monsters gedurende homogenisering op een temperatuur tussen 0°C and 10°C, wat ontbinding van het materiaal voorkomt.

De nieuwe versie van Cryolys ® is zonder luchtpijp of elektriciteitskabel bovenop de homogenisator Precellys ® Evolution van Bertin gemonteerd. De elektriciteitstoevoer gaat direct via de Precellys ®. Eindgebruikers hebben de mogelijkheid beide apparaten via een enkele interface te besturen, waardoor ze profiteren van betere prestaties en een kleiner formaat.

For Bertin
Frédérique Vigezzi, Tel: +33 (0)143 59 29 84