Medisch distributeur GHX trekt investeerder Temasek aan

SAN FRANCISCO & LOUISVILLE, Colo.--()--Global Healthcare Exchange, LLC (GHX), aanbieder van verbonden en intelligente distributieketens voor de gezondheidszorg, kondigt aan een definitieve overeenkomst te hebben gesloten met Temasek, een investeerder met hoofdkantoor in Singapore. Het akkoord heeft betrekking op een aanzienlijke aandeleninvestering in het bedrijf. Krachtens de overeenkomst behoudt Thoma Bravo, een participatiemaatschappij die GHX in 2014 verwierf, een minderheidsbelang in het bedrijf. Financiële details zijn niet bekendgemaakt. De huidige directie blijft het bedrijf besturen.

GHX heeft een sterke positie in Noord-Amerika en Europa, met oplossingen die de volledige distributieketen in medische zorg bestrijken. Onze prioriteit ligt altijd bij systemen die een meetbaar positief effect hebben op de bedrijfsvoering van onze cliënten en hun patiënten”, zei Bruce Johnson, ceo en president van GHX. “De komst van Temasek als eigenaar helpt ons te groeien en onze belofte van efficiëntere en betere zorg waar te maken.”

For GHX:
Tier One Partners