CTO Zhang Chen en VP Li Kefeng van JD.com geven keynote op CES Asia 2017

ARLINGTON, Va.--()--De Consumer Technology Association (CTA) maakt bekend dat topbestuurders van JD.com, de grootste online en offline retailer van China, een keynote geven op CES Asia 2017 in Shanghai. De heer Zhang Chen, chief technology officer van JD.com, en vicepresident dr. Li Kefeng betreden op 8 juni in 16.00 uur het hoofdpodium van de Shanghai Ballrooms 2 en 3 op de derde etage van het Kerry Hotel.

Zhang en Li bespreken de manieren waarop JD.com profiteert van kunstmatige intelligentie, smart-toestellen, augmented en virtual reality en big data voor intelligentere en beter verbonden e-commerce. De twee leidinggevenden geven ontvouwen de bedrijfsvisie op eenvoudigere en efficiëntere e-commerce en een betere gebruikservaring voor klanten.

Consumer Technology Association
Sarah Brown, 703-907-4326