Verbeterd Limelight Orchestrate Platform levert kwalitatief beste kijkervaring op internet

TEMPE, Ariz.--()--Om groeiend internationaal internetverkeer en uitdagingen op vlak van contentlevering het hoofd te bieden, kondigt Limelight Networks Inc. (Nasdaq: LLNW) – internationaal leider in digitale contentlevering – nieuwe verbeteringen aan de prestaties en functionaliteit van zijn Limelight Orchestrate Platform aan. Door doelgerichte software en services te optimaliseren, levert het Orchestrate Platform baanbrekende prestaties op vlak distributie, zelfs in overbelaste of gewijzigde netwerken, zonder dat daar speciale codering aan de kant van de cliënt voor is vereist.

Informatie die cliënten hebben aangeleverd wijst op aanzienlijke reducties in verschillende gebieden en netwerktypes:

• Voor een grote cliënt uit de VS: 33 procent minder videosessies in SD (480p) met rebuffering.
  • Voor een grote cliënt uit de VS: 25 procent minder videosessies in HD (1080p) met rebuffering.
  • Voor een grote internationale videostreamer: 41 procent minder sessies met rebuffering op mobiele toestellen in een opkomende markt.

Company Contact:
Limelight Networks, Inc.