Learning Tree breidt aanbod uit met toonaangevende certificaten voor cyberbeveiliging

HERNDON, Va.--()--Learning Tree International (OTCQX: LTRE) heeft zijn opleidingsprogramma’s voor cyberbeveiliging verruimd. Daarmee ondersteunt het IT-organisaties beter bij de bescherming van hun netwerken en IT-bezittingen tegen cyberaanvallen. Het verbeterde curriculum voorziet in een volledige bibliotheek van cyberveiligheidscursussen die door experts zijn geschreven voor het merk Learning Tree, maar ook een uitgebreide lijst certificaatprogramma’s van (ISC)2, CompTIA, ISACA en EC-Council.

“Een enkel datalek kan een organisatie op verschillende niveaus schade berokkenen, van gecompromitteerde data tot afgenomen vertrouwen van klanten”, zei Richard A. Spires, ceo van Learning Tree International. “We zijn er trots op onze klanten de opleidingen in cyberveiligheid aan te bieden en die hen verzekeren van de benodigde vaardigheden binnen alle cyberveiligheidsdisciplines op alle niveaus, inclusief de it-beveiligers aan de frontlinies en hooggeplaatste leidinggevenden.”

Learning Tree International
Tricia Sacchetti