International Fund for Houbara Conservation wint ereprijs op Fes Meknes Economic Forum in Marokko

His Excellency Majid Al Mansouri Receiving Award at Fes Meknes Economic Forum in Morocco (Photo: ME NewsWire)

ABU DHABI, Verenigde Arabische Emiraten--()--Het International Fund for Houbara Conservation (IFHC) heeft een ereprijs gewonnen op het Fes Meknes Economic Forum, dat van 10 tot 12 mei voor het eerst plaatsvond in de Marokkaans stad Fès. Het evenement is georganiseerd door de Kamer van Koophandel, Industrie en Dienstverlening van Fès-Mèknes.

Het fonds kreeg erkenning voor zijn inzet ten behoeve van de bescherming van de kraagtrap, wat de lokale Marokkaanse gemeenschap een economische stimulans heeft gegeven. Zijne excellentie Majid Al Mansouri, bestuurslid, rapporteur en algemeen directeur van het IFHC, nam de prijs namens het fonds in ontvangst op het Forum, waar nationale en internationale beleidsmakers op terrein van economische zaken, handel en investeringen bijeen waren gekomen.

Pyramedia Group
Reham Barakat, +971508228604